piątek, 31 sierpnia 2012

5. Sierpniowe zużycia

Deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz :( Ostatni dzień sierpnia...
Chciałam wam pokazać moje kosmetyi, które zużylam w tym miesiącu. Nie ma ich za wiele, ale zawsze coś :) Z góry przepraszam za zdjecia, ale posłużyłam sie google.pl z powodu awarii telefonu, a aparat rozładowany :P

1. Szampon do włosów Wella  Repair

Jak na szampon firmy Wella, nie zrobił na mnie dużego wrażenia. Swoją funkcje mycia spełnił, ale włosy miałam po nim szorstkie. Bez odżywki by nie uszło.
Czy kupie ponownie?? Raczej nie.

2. Olejek arganowy Mila 
Rewelacyjny olejek. Moim zdaniem lepszy od jedwabiu do włosów. Używam go również w salonie.
Używam go na mokre włosy. Wygładza, nadaje połysk, nie obciąża włosów, przepięknie pachnie.
Zdecydowanie polecam. Szczególnie dla włosów suchych i zniszczonych. 
Bardzo wydajny.
Cena 19,90 za 30ml
Czy kupie go ponownie?? Zdecydowanie TAK !!

3. Krem do rąk Dove
Polubiłam go, dobrze nawilża ręce, dobrze sie rozprowadza, nie jest tłusty. 
Używam różnych kremów do rąk, ale na pewno go jeszcze kupie.

4. Kulka Rexona 
Moja ulubiona kulka, którą kupuje od dłuższego czasu.
Nie podrażnia, nie zostawia białych plam na ciemnych ciuchach, ma przyjemny zapach.
Zdecydowanie kupię ponownie :)
Cena około 11zł


:)





8 komentarzy:

  1. nie lubię szamponów wella, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek Milargan jest rewelacyjny, poleciła mi go moja fryzjerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek arganowy Mila jest świetny! Miałam go !
    Zaobserwujesz ? Ja już to zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupujesz ten olejek? Bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w hurtowni, ale na allegro tez go kupisz (z tym, ze pewnie troche drozszy)

      Usuń
  5. Rexona jest moim ulubionym antyperspirantem.
    + Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś przeglądałam na allegro te olejki, ale w koncu zrezygnowałam, ale teraz mi o nim przypomnialas :D
    zapraszam ponownie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń