wtorek, 28 sierpnia 2012

4. Paletka cieni Meis Cosmetics nr. 02

witajcie :)
Nowy tydzień przed nami :) Od wczoraj mam nowy nabytek
Paletke 9 cieni do powiek i do tego 2 róże w odcieniu ciemniejszym i jaśniejszym :)
Paletka ma po 3 odcienie z każdego koloru : fiolet, niebieski, popiel.
Całość to 10,5g.
Z wyglądu zewnętrznego paletka ma bardzo ładne świecące kolory, lecz na oczach cienie nie trzymaja się zbyt długo. Robią sie "blade" ;( Trzeba je w ciągu dnia poprawiać. nie stosowałam cieni z bazą, wiec nie wiem jak zachowują sie nakładając wcześniej bazę.
jeśli chodzi o róż... kolory jakoś mnie nie zachwyciły.
Paletke kupiłam za 6 zł.

Dołączam zdjecia (nienajlepszej jakości ;/ )









9 komentarzy:

  1. nigdy nie spotkałam się z tymi cieniami ;) kolorki bardzo fajne, choć chyba mocno perłowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka mega perłowa :D Ale widac, że z pigmentacją średnio...
    Dodaje do obserwowanych, pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na nowość - o pokruszonych cieniach/pudrach :D

    OdpowiedzUsuń